Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (63)Журнали та продовжувані видання (12)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (41)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Топузов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. – Київ: Педагогічна думка, 2002. - Виходить щорічно. - ISSN 2411-1309. - ISSN 2411-7447

Додаткові відомості та надходження

2.

Топузов О. М. 
Навчально-методичний комплект для вивчення шкільного курсу географії [Електронний ресурс] / О. М. Топузов, Р. І. Сосса // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2012. - Вип. 16. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2012_16_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 87.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Топузов О. 
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України [Електронний ресурс] / О. Топузов // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 687.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Топузов О. М. 
Дидактична прогностика в контексті теоретико-методичного забезпечення створення сучасного підручника [Електронний ресурс] / О. М. Топузов // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.
 

Український педагогічний журнал = Ukrainian educational journal : наук. журн. / Ін-т педагогіки НАПН України. – Київ: [б. в.], 2014. - Виходить щоквартально. - ISSN 2411-1317. - ISSN 2411-7420

Додаткові відомості та надходження

6.

Топузов О. М. 
Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів [Електронний ресурс] / О. М. Топузов // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 16-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Топузов О. 
Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу [Електронний ресурс] / О. Топузов // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.587 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Топузов О. 
Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи [Електронний ресурс] / О. Топузов, Т. Назаренко // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_3
Розглянуто погляди на професію вчителя в Україні та європейських країнах. Досліджено рівень готовності вчителів географії до професійної діяльності за умов профільного навчання. Констатовано, що в наш час, коли зростають вимоги до рівня навчальних досягнень учнів і школа повинна формувати особистість мобільну, винахідливу, здатну навчатися, вчительський корпус переважно не готовий до цього. Визначено вміння, якими має володіти вчитель географії, що працює в профільній школі. Узагальнено науково-методичні підходи до організації підвищення кваліфікації вчителів географії. Зроблено висновок, що навчання вчителів географії для профільної школи в системі післядипломної освіти має бути спрямоване на розвиток професійної компетентності та збагачення системи предметно-методичних знань із використанням сучасних підходів до навчального процесу.Рассмотрены взгляды на профессию учителя на Украине и в европейских странах. Исследован уровень готовности учителей географии к профессиональной деятельности в условиях профильного обучения. Констатировано, что в наше время, когда возрастают требования к уровню учебных достижений учеников и школа должна формировать личность мобильную, находчивую, способную учиться, учительский корпус преимущественно не готов к этому. Определены умения, которыми должен обладать учитель географии, работающий в профильной школе. Обобщены научно-методические подходы к организации повышения квалификации учителей географии. Сделан вывод, что обучение учителей географии для профильной школы в системе последипломного образования должно быть направлено на развитие профессиональной компетентности и обогащение системы предметно-методических знаний с использованием современных подходов к учебному процессу.Considered views on the teaching profession in Ukraine and Europe. The level of preparedness of teachers to the profession of geography in school education. It was stated that in a time when the increasing demands on the level of educational achievements of students and the school should build a mobile person, resourceful and able to learn, the teacher corps mostly not ready for it. Defined skills, should possess a geography teacher who works in the specialized school. Summarizes the scientific and methodological approaches for the professional development of teachers of geography. It is concluded that the training of teachers of geography for profile schools in the system of postgraduate education should be aimed at the development of professional competence and enrich teaching of subject-knowledge using modern approaches to learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 183 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Топузов О. М. 
Компетентнісні засади сучасного підручникотворення [Електронний ресурс] / О. М. Топузов // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 36-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Топузов О. М. 
Результати засвоєння економічних знань учнями 9-10 - х класів у процесі навчання географії в умовах вибору підручників [Електронний ресурс] / О. М. Топузов, А. А. Шуканова // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 7. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2010_7_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.934 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Вішнікіна Л. П. 
Психодидактичні засади формування предметної географічної компетентності учнів [Електронний ресурс] / Л. П. Вішнікіна, О. М. Топузов // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Топузов О. М. 
Навчально-методичний комплект для вивчення шкільного курсу географії [Електронний ресурс] / О. М. Топузов, Р. І. Сосса // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 6. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Топузов О. 
Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. Топузов // Рідна школа. - 2014. - № 7. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_7_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Топузов О. 
Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі [Електронний ресурс] / О. Топузов, В. Надтока // Рідна школа. - 2014. - № 11. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_11_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Топузов О. М. 
Зміна ролі вчителя в навчальному середовищі – одне з основних завдань сучасної методики навчання географії [Електронний ресурс] / О. М. Топузов, О. Ф. Надтока // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 45. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_45_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Топузов О. М. 
Поняття "тривалість життя" як демографічний компонент шкільної географічної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Топузов, О. А. Федій // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Топузов О. М. 
Логіко-гносеологічний аналіз процесу формування демографічних понять [Електронний ресурс] / О. М. Топузов, О. А. Федій // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_3_9
Здійснено типізацію понять як науково-педагогічної і логічної категорії та найвагомішого елемента теорії пізнання. Висвітлено питання типізації понять, що є необхідною складовою пізнавальної діяльності учнів на прикладі демографічної характеристики населення в шкільному курсі географії. Зауважено, що формування демографічного поняття в учнів у процесі навчання є одним із головних завдань шкільної географічної освіти. Вказано, що саме у процесі типізації реалізується уміння учнів не тільки розуміти поняття, а й використовувати їх у системі географічних знань і буденному житті. Вміщено схеми: типізації понять за змістом та обсягами (рис. 1); формування демографічних понять шляхом узагальнення (рис. 2); поняття як логічна категорія (із прикладами з демографії) (рис. 3). Розглянуто питання конкретизації понять у методичній літературі і практиці шкільного викладання.Осуществлена типизация понятий научно-педагогической и логической категории и весомого элемента теории познания. Освещены вопросы типизации понятий, которые являются необходимой составляющей познавательной деятельности учащихся на примере демографической характеристики населения в школьном курсе географии. Замечено, что формирование демографического понятия у учащихся в процессе обучения является одной из главных задач школьного географического образования. Указано, что именно в процессе типизации реализуется умения учащихся не только понимать понятия, но и использовать их в системе географических знаний и повседневной жизни. Помещены схемы: типизации понятий по содержанию и объему (рис. 1); формирование демографических понятий путем обобщения (рис. 2); понятия как логическая категория (с примерами по демографии) (рис. 3). Рассмотрены вопросы конкретизации понятий в методической литературе и практике школьного преподавания.Carried typing concepts of scientific, educational, logical category and weight of the element of the theory of knowledge. The questions of typing words that are a necessary component of the cognitive activity of students on the example of the demographic characteristics of the population in the school geography course. It is noted that the formation of the concept of the demographic of students in the learning process is one of the main tasks of school geography education. Indicated that it is in the process of being implemented typing skills of students not only understand the concepts, but also to use them in the system of geographical knowledge and everyday life. Placed scheme: typing concepts in content and volume (Fig. 1) the formation of demographic concepts by generalizing (Fig. 2) and the concept as a logical category (with examples on demographics) (Fig. 3). The questions of detail in terms of methodological literature and practice of school teaching.
Попередній перегляд:   Завантажити - 753.262 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Гуржій А. М. 
Електронний підручник для загальноосвітніх навчальних закладів (проблеми, пріоритетні завдання, шляхи вирішення) [Електронний ресурс] / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський // Проблеми сучасного підручника. - 2013. - Вип. 13. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2013_13_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Луговий В. І. 
Національна академія педагогічних наук України: 25 років служіння українському суспільству [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, І. Ю. Регейло, О. В. Мушка, Т. І. Куліш, О. П. Вашуленко // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 15-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.476 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Луговий В. І. 
Василь Григорович Кремень: у пошуках філософсько-антропологічних смислів і ціннісних пріоритетів освіти (роздуми з приводу ювілею видатного вченого) [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, Н. П. Дічек // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.142 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського